Diensten en tarieven.

Wij werken in beginsel niet op basis van het uurtje-factuurtje principe. Dat kost u veel geld en ons veel administratie. Wij doen het anders!

Als u er toch voor kiest om op basis van dit principe werk te laten verrichten, dan hanteren wij een uurtarief van € 150,- excl. 21% BTW.

Ember-Members hebben toegang tot leerzame video’s, kunnen workshops gratis bijwonen, juridische modelcontracten met korting downloaden en diensten met korting afnemen.

1. Strippenkaart pakketten

Als ondernemer krijgt u meer grip op de uren voor juridisch advies en juridische bijstand die u afneemt bij ons. U bepaalt hoeveel uren u afneemt en krijgt inzicht in hoeveel uren u nog kunt gebruiken. Wij bieden vier soorten strippenkaarten aan.

Hoe werkt het?

U kiest één van de vier strippenkaarten waarmee u verzekerd bent van deskundig juridisch advies voor uw onderneming. Dat juridisch advies kunnen wij online of fysiek op locatie geven. U heeft te allen tijde inzicht in de door ons gemaakte uren. Bijvoorbeeld uren van onze arbeidsrecht jurist voor begeleiding tijdens een re-integratietraject of het controleren van overeenkomsten en voorwaarden. Of denk aan uren gemaakt voor het incasseren van vorderingen of het schrijven van juridische brieven.

2. In-house Jurist abonnementen

Heeft u voor langere tijd juridisch advies en juridische bijstand nodig? Dan is een huisjurist voor een vast bedrag per maand iets voor u.

Het in-house jurist abonnement biedt u continu toegang tot uw eigen team van juristen. U kunt te allen tijde bellen, e-mailen of Whatsappen om een (eenvoudig) juridisch vraagstuk voor te leggen. Daarnaast kunt u ook uw contracten en brieven laten controleren of opstellen. Contracten en brieven tot vijf pagina’s vallen onder het abonnementstarief. Voor het toetsen en/of opstellen van contracten en brieven van meer dan vijf pagina’s geldt een meerprijs.

Om het plaatje af te maken zit er ook een incasso-service in het abonnement. U hoeft hiermee geen incassobureaus meer in te schakelen. Wij zorgen ervoor dat uw debiteur in gebreke wordt gesteld en de mogelijkheid krijgt om over te gaan tot een vrijwillige betaling. Als wij zien dat in het buitengerechtelijk traject geen oplossing zal worden bereikt, dan zal er per geval gekeken worden of een procedure bij de (kanton)rechter kans heeft. Uitsluitend niet-betwiste vorderingen vallen onder dit abonnement. Voor betwiste vorderingen geldt het uurtarief, verrekend met de korting. Ook de kosten voor het procederen (inclusief voorbereidende werkzaamheden) vallen buiten het abonnement. In dat geval hanteren wij een lager tarief (de korting), zodat kosten in verhouding blijven. Bovendien zullen wij proberen om de kosten zo veel mogelijk op de debiteur te verhalen.

Even duiken in de type pakketten en abonnementen

1. Strippenkaart pakketten

2. In-house Jurist abonnementen

*Om misbruik van het abonnement te voorkomen, hanteren wij een Fair-Use Policy (FUP). De FUP houdt in i) dat er niet excessief (binnen de kaders van de redelijkheid en billijkheid) wordt gebeld en ii) dat u maximaal 15 incasso-opdrachten per jaar kunt indienen. Buiten de FUP gelden vooraf besproken meerkosten.*

3. Freelance jurist

Heeft u tijdelijk (3, 6, 9, 12 maanden of langer) een juridisch adviseur nodig tegen een gereduceerd uurtarief? Wij kunnen u hierbij helpen. Onze juridisch adviseurs kunnen als freelancer aan de slag. De voordelen: u heeft geen omkijken naar belastingen, vakantiegeld, transitievergoeding, pensioen en verzekeringen.

We houden ons bezig met onderwerpen zoals aansprakelijkheid van aannemers (aanneming van werk), verzuim, ontslag, Arbo, btw-vragen, vergunningen, APV, WOO/Wob, NIWO transportvergunning, fusie, franchise enzovoorts.

Als u behoefte heeft aan extra capaciteit, dan zorgen wij via ons netwerk dat u in contact komt met de specialist die u nodig heeft om verder te komen. 

 Hoe werkt het?

U laat ons weten wat uw wensen zijn en wij sturen u een offerte (vrijblijvend). In plaats van het geldend uurtarief van € 150,- excl. 21% BTW, zijn de kosten voor het inzetten van een freelancer veel lager. Het is mogelijk om al vanaf € 65,- excl. 21% BTW een freelancer in te huren!

4. Boekhouding, Arbo en Verzekeringen

Boekhouding

Arbo

Verzekeringen

Achterstanden wergwerken
Bent u opzoek naar een accountant én coach die met cliënten niet alleen naar het verleden kijkt, maar stuurt op de toekomst en ontwikkeling van uw bedrijf? Schakel ons in dat geval in om uw boekhouding te regelen!

Wij werken samen met een Accountant AA tevens Profit First Professional. Onze specialist heeft ruim 15 jaar ervaring als Accountant AA.

Pakketten en inhoud (beknopt):

Pakket 1: € 91,- excl. BTW per maand.
Pakket 1 is alleen voor cliënten met een omzet tot € 20.000, die in de KOR-regeling zitten.

– 100 facturen per jaar verwerken
– U verzorgt zelf de administratie en de aangiften
– Wij controleren de aangiften
– U krijgt beperkt inhoudelijk advies

Pakket 2: v.a. € 115,- excl. BTW per maand.
– 200 facturen per jaar verwerken
– Wij verzorgen de administratie en de aangiften (incl. inkomstenbelasting + partner)
– U krijgt tussentijdse rapportages 
U krijgt onbeperkt inhoudelijk advies

Interessant voor: ZZP / MKB / V.O.F.

Pakket 3: v.a. € 228,85 excl. btw per maand.
– 450 facturen per jaar verwerken
– Wij verzorgen de administratie en de aangiften (incl. inkomstenbelasting + partner)
– U krijgt tussentijdse rapportages 
U krijgt onbeperkt inhoudelijk advies

Interessant voor: MKB / V.O.F. / B.V.

Verzuimbegeleiding
U weet als ondernemer als geen ander dat de meeste werknemers graag aan het werk zijn en liever niet thuis zitten. Als een werknemer vanwege ziekte tijdelijk uit de roulatie is, zorgt dat zelden voor problemen. De problemen ontstaan vrijwel altijd als er meer speelt dan ziekte alleen. Bijvoorbeeld als een werknemer naast ziekte ook kampt met privé problemen. Er een conflict op het werk speelt. Of wanneer een werknemer er eigenlijk geen zin meer in heeft.

Ervaren casemanager
Juist in die situaties heeft u een doortastende arbodienst nodig. Wij bieden u een arbodienst aan met bedrijfsartsen die stelling durven te nemen. Onze ervaren casemanagers helpen u om het langdurig verzuim in goede banen te leiden en nemen u veel werk uit handen. Zodat u zich kunt blijven focussen op uw bedrijf en zich geen zorgen hoeft te maken over de re-integratie van uw zieke werknemer.

Laag ziekteverzuim
Onze aanpak werkt. Het ziekteverzuim onder onze klanten is de laatste jaren stabiel onder de 2%. Dat is ongeveer de helft van het landelijk gemiddelde. Goed voor ons, maar vooral goed voor u en uw werknemers.

Onlangs zijn wij een nieuwe samenwerking aangegaan met een consultant die gespecialiseerd is in verzekeringen. Deze consultant kan voor onze cliënten de volgende verzekeringen afsluiten:

  • Autoverzekering (car insurance)
  • Aansprakelijkheidsverzekering (beroep)
  • Aansprakelijkheidsverzekering (bedrijf)
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekering (ZZP / MKB)
  • Inventarisverzekering
  • Verzuimverzekering (werkgevers)

 

Staat de verzekering die u zoekt niet in dit lijstje? Neem dan toch even contact op. Waarschijnlijk kunnen wij u verder helpen.

Voor wat betreft de kosten is het uigangspunt dat meerdere factoren de premiekosten van een verzekering bepalen. Te denken valt aan:

  • Uw type bedrijf en werkzaamheden
  • Het aantal werknemers en de personeels­samenstelling
  • De hoogte van uw eigen risico en het aantal wachtdagen
  • De huidige verzuim­cijfers
  • Het verzekerde bedrag
  • Uw jaaromzet en huidige inkomen
  • Uw leeftijd
  • Hoogte eigen risico

Bel ons

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 – 17:00 Zaterdag & Zondag: Gesloten
085 – 303 8277

E-mail ons

U krijgt op werkdagen binnen 24 uur een reactie:
contact opnemen